Inschrijven 2de tot 7de leerjaar

Je kan een afspraak maken om in te schrijven op een schooldag tussen 8u-12u en 13u-17u.
Dit kan op het telefoonnummer 014 20 20 20 of via mail:  anja.verwimp@sintlutgardis.be.

KSOM Masterclasses

Doorheen de derde graad maken onze leerlingen uit de dubbele finaliteit hun keuze uit verscheidene KSOM-masterclasses. Sommige bieden extra basis in functie van het hoger onderwijs. Andere trekken volop de kaart van het ontwikkelen en versterken van vaardigheden. Tijdens de KSOM-masterclasses ontmoeten leerlingen van de verschillende KSOM-campussen elkaar in de kwaliteitsvolle infrastructuur van de Ontmoetingscampus of in de specifieke vakgerichte leslokalen van de andere campussen.

KOMPAS

Tijdens de Kompasuren ontdekken onze leerlingen hun talenten tijdens verschillende workshops en projecten en bezoeken ze de andere campussen.

BOOST

Onze leerlingen uit de eerste graad verbreden, verdiepen en herhalen op hun eigen tempo de basisdoelen en werken rond extra doelen voor Nederlands, Frans en wiskunde.

STOER

In het eerste en tweede jaar PRO werken onze leerlingen volgens het STOER-principe. STOER staat voor STuderen Op Eigen Ritme. Jij als leerling staat centraal. Onder begeleiding en op je eigen ritme verwerk je de leerstof.